سبد خرید
INSTAYAB.IR
پنجشنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ,ساعت ۱۹:۴۸

7 نکته برای موفق بودن در اینستاگرام


امروزه ما به دنبال روش های موفقیت در اینستاگرام و افزایش فالوور ها و لایک هایمان هستیم . امروز میخواهیم به شما ۷ نکته جدید آموزش بدهیم که خیلی مهم هستند و ممکن است بار ها و بار ها آنها را دیده باشید ولی با چند دقیقه (۵دقیقه) وقت گذاشتن اطلاعاتتونو مرور کنید . نگران نباشید هیچ چیز رو از دست نمیدید. با آموزش های اینستاگرام همراه باشید. 


✔ ١ – نوشتن یک Bio بسیار زیبا و جالب :
بیو ای بنویسین که نشانگر اخلاقیات شما باشه و علایق شما را هم در بر بگیرد. شما میتونید حتی از شکلک های متنوع استفاده کنید تا بیوی زیبا تری داشته باشید. کیفیت و زیبایی بیو بسیار مهمه چون تاثیر گذاری و قدم اول مهم حساب میشه و اولین چیزی که به چشم بازدیدکننده میرسد بیو است ، چون مردم میخواهند کمی از شما بدانند قبل اینکه شما را فالو کنن. 

✔ ٢ – گام های اول خیلی مهمه :
عکس پروفایلی از خود آپلود کنید که بیانگر شخصی شما باشد. برای مثال اگر شما در زمینه تجارت حرفه ای هستید ، عکسی در این زمینه بگذارید و نه عکسی که با رفیق خود در حال فوتبال بازی کردن هستید! 

✔ ٣ – با ادب پست بگذارید ! 
به هیچ وجه در یک زمان کوتاه در اینستاگرام خود پنج الی ده عکس پشت سر هم نگذارید ، چون هیچ کس دوست ندارد که کل اینستاگرامش با عکسای شما پر شود و در نتیجه شما را آنفالو خواهند کرد 

✔ ۴ – تنوع ، یکی از چاشنی های همیشگی زندگی :
عکس های متنوعی از زندگی خود و یا تصاویر محصولاتتان در اینستاگرام ارسال کنید و از پست کردن عکس های پشت هم در مورد کار خود و یا بچه های خود خودداری کنید. به اشتراک گذاری عکس ها ، نمایانگار شخصیت شما و یا کیفیت محصول شما است. 

✔ ۵ – خلاق باشید :
وقتی نوبت به نشان دادن و گفتن کارهایی که انجام میدهید به دیگران میرسد، باید خلاق باشید و خارج از چارچوب فکر کنید، چون یکی از راه های جذب دیگران ، خلاق بودن است. 

✔ ۶ – عکس های با کیفیت بگیرید :
کیفیت عکس های که می گیرید باعث بالا رفتن فالوئر(فالوور) های شما می شود. به یاد داشته باشید که شما دارید به کمک عکس ها داستان زندگی خود را بازگو می کنید و یا محصول خود را معرفی می کنید و هر عکس امتیازی برای شما محسوب می شود. 

✔ ٧ – کاری کنید که عکس هایتان دیده شود :
استفاده کردن از هشتگ های مناسب تاثیر بسیار زیادی در دیده شدن عکسهای شما دارد. پس به دنبال هشتگ های مناسب و پرطرفدار برای عکس های خود باشید